איך לבחור כורסא מעוצבת לפי האישיות שלכם

איך לבחור כורסה

חשבתם פעם שהריהוט בבית שלכם צריך להתאים לאישיות שלכם? אולי לא ואולי כן. אבל מסתבר שהמראה של הבית והסגנון העיצובי בהחלט מתאימים לאישיות שלכם. כי אם אתם בוחרים את האביזרים, אתם מחליטים על הצבעים ועל העיצוב – בסופו של דבר התוצאה מתאימה לאישיות שלכם. ומה לגבי כורסה מעוצבת? הכורסה הינה אחד הרהיטים החשובים והשימושיים ביותר. ומלבד זאת הכורסה הינה חפץ בעל עיצוב דומיננטי שמאפשר הרבה מאד גיוונים. ואם נציין שהפריט הזה משמש אותנו באופן יחידני בכל שימוש – הרי קיבלנו הסבר לכך שחשוב לנו לבחור את הכורסא המעוצבת שלנו כמו שמתאים לאישיות שלנו.

 

כך נבחר כורסא מתאימה לאישיות שלנו

  • אווירה – איזו אווירה מתאימה לנו כשאנחנו מתרווחים על הכורסא? האם אנחנו מחפשים לפרוק מתחים? לשחרר תסכול? אם כך הכורסה צריכה לאפשר לנו התפרקדות מוחלטת בלי להתייחס לאף גורם או נתון אחר.
  • נראות – אם אנחנו רוצים להראות טוב גם כשאנחנו במנוחה ובהרפיה, כנראה שהכבוד שלנו הוא מרכיב דומיננטי מאוד באישיות שלנו. ולכן יהיה מתאים לנו לבחור כורסה מעוצבת ומכובדת, כזו שמאפשרת לנו לשבת בנוחות תוך שמירה על תנוחה נכונה ומתאימה.
  • נוחות – האם אנחנו צריכים כורסה שתקבל אותנו בחיבוק? כורסה שתכיל אותנו כמו שאנחנו בדיוק, בלי להעיק או להדגיש את נקודות התורפה שלנו? יש כורסאות מיוחדות כאלה. כורסאות שמקבלות את היושב עליהן, ומחבקות אותו בתחושה של נעימות ושלווה של ממש. אלו כורסאות רכות שמתאימות את עצמן לגופו של היושב ומעניקות לו חוויה של ממש.
  • עיצוב – יש אנשים שעבורם הכורסה היא יותר חפץ עיצובי מאשר פריט שימושי. הם יבחרו לפי המראה, הצבע, העיצוב והדגם. ופחות יתחשבו בנוחות ובשימוש האפשרי בכורסה.

 

מגוון כורסאות מעוצבות מחכות לכם בחנות של מג'יק מומנטס >>>

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה אירועים אפשר לחגוג בגן אירועים עם בריכה?
גן אירועים לחתונה הוא מקום מושלם לארח בו. גן אירועים עם בריכה הוא התפאורה המושלמת לכל חגיגה או מסיבה....
קרא עוד »
אוק 21, 2022
אמן חושים לבר מצווה של הילד – חוויה בלתי נשכחת
היום שבו הילד זוכה לחגוג את בר המצווה שלו הוא יום מיוחד וחגיגי – יום שחוגגים רק פעם אחת בחיים. קרוב...
קרא עוד »
מרץ 22, 2021
מהי הכנה ללידה ומה עושים בהכנה כזו?
הטרימסטר השלישי להריון עוד מעט מגיע, וההתרגשות שלך ושל בן זוגך בעיצומה! יש לכם כל כך הרבה דברים להכין...
קרא עוד »
מאי 02, 2022