האם אפשר לסמוך על השתלת שיער בטורקיה?

השתלת שיער בטורקיה

השאלה האם אפשר לסמוך על השתלת שיער בטורקיה עולה לעיתים קרובות. למעשה, כמעט כל מי ששוקל להילחם בהקרחה באמצעות השתלה, שוקל את האופציה הטורקית, מבין היטב מהם היתרונות שלה – ובמקביל גם חושש.

התשובה הקצרה לשאלה היא כן. ואפילו בהחלט.

תשובה מפורטת מעט יותר תוכלו לקרוא כאן, וכך לקבל את ההחלטה המשמעותית לגבי ההשתלה על בסיס מידע רלוונטי.

מי הרופא שאצלו תעברו את ההשתלה?

חשוב להדגיש ש"השתלות שיער בטורקיה" הן למעשה שם כולל למגוון רחב של אפשרויות. ראשית, ישנן שיטות שונות לבצע את ההשתלה, ועוד יותר חשוב, ישנם רופאים רבים שמציעים את הטיפול הזה.

כשבוחרים נכון ברופא עם ניסיון רב והצלחות מוכחות, אפשר לעלות על המטוס בראש שקט באמת. הדוגמה הטובה ביותר לאיש מקצוע שהוא מומחה מהשורה הראשונה בעולם בכל הנוגע להשתלת שיער היא ד"ר סרקן אייגין. ד"ר אייגין משתיל שיער מאז 1996, ותחת ידיו עברו כבר אלפי בני אדם ממגוון מדינות ברחבי העולם כולל לא מעט ישראלים. אגב, מי שכבר הגיע למרפאה של ד"ר אייגין זוכר היטב את אוסף יצירות האמנות שמוצג בה – תרומה לאווירה הנעימה במקום וגם למידת האמון שאפשר לתת ברופא זה.

באיזו שיטה מתבצעת השתלת השיער בטורקיה?

המרכיב השני שהופך את השתלת השיער בטורקיה להליך שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות הוא שיטת הטיפול. נכון להיום יש שתי שיטות שנחשבות למתקדמות ביותר: FUE ו-DHI. לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות, ובעיקר כל אחת מהן מתאימה לסוג אחר של הקרחה. שיטת FUE מספקת מענה יעיל למקרים שבהם צריך לכסות שטח גדול יחסית, ואילו DHI מתאפיינת ברמה מינימלית של כאב, חוסכת את הצורך לגלח את הראש ומובילה לשיעור מרבי של זקיקים שנקלטים באזור הריק. מצד שני, השתלת שיער בטורקיה בשיטת DHI אורכת זמן רב יותר ומחייבת מיומנות גבוהה של הרופא שמבצע את התהליך.

בכל מקרה, כשבוחרים לבצע את השתלת השיער בטורקיה, כדאי מאוד לוודא שהרופא שאליו אתם פונים שולט בשתי השיטות – כך שבכל מקרה תיבחר האופציה האופטימלית עבורכם.

יחס חם מכל הלב

פרט נוסף שלעיתים מייצר חששות לקראת השתלת שיער בטורקיה הוא היחסים בין מדינה זו לבין ישראל – יחסים שהופכים למתוחים מעת לעת. כדאי לדעת שהטורקים עצמם מחבבים את הישראלים. כשאתם מגיעים למרפאה מקצועית, מעבר לשירות המוקפד שתקבלו קרוב לוודאי שתיתקלו ביחס חם ובמאור פנים אמיתי, איכויות שמאפיינות את הטורקים – כך שהתהליך כולו מתבצע באווירה נעימה ואתם יכולים לסמוך עליו בלב שלם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לעצב דירה קטנה?
גרים בדירה קטנה? מתבלטים לגבי רכישה של בית קטן? כדאי להבין שכיום כל מטר נעשה ליקר עוד יותר, ובית מרווח...
קרא עוד »
יול 22, 2021
גרביים מעוצבות – מי מעצב לכם את הגרביים
גרביים מעוצבות כבשו את עולם האופנה בסערה, ומאפשרים לאנשים להציג את היצירתיות והאינדיבידואליות שלהם...
קרא עוד »
אוג 16, 2023
הרצאות
הרצאות הן דרך מצוינת ללמוד דברים חדשים. עם זאת, הם יכולים להיות מאתגרים למצוא ולצרוך. זה המקום שבו...
קרא עוד »
אוג 13, 2022