חליפות חתן כחולות

חליפות חתן כחולות

סוף סוף נקבע תאריך החתונה, אחרי שנת קורונה קשה. הרגע הגדול הולך ומתקרב וזה בדיוק הזמן להחליט על הבגד הנכון לחתן. אין ספק שהוא חייב להיות "מסמר ערב" ולבלוט מעל כל בחור אחר באירוע. התייעצות עם סטייליסטים מקצועיים עזרה מאוד בהתאמת הלוק שיבטא את אופיו של החתן והאירוע הספציפי. חליפות חתן כחולות מהממות הן הבחירה שלנו למראה המושלם.

הצבעים הכהים הם השולטים ומתאימים במיוחד לחתן בכל עונות השנה ובמיוחד בסתיו ובחורף. מצופה מהחתן להיצמד לקוד לבוש מחויט אך אפשר בקלות להיות יצירתי ועכשווי, במיוחד בחליפה.  למראה צעיר וטרנדי עדיף לבחור חליפות חתן כחולות בשלושה חלקים. הבחירה בחליפת חתן כחולה היא נועזת ומודרנית יותר מהבחירה האלגנטית אך המיושנת במעט של החליפה השחורה הקלאסית. זו גם בחירה מתאימה יותר לאירוע באביב ובקיץ.

התאמת החליפה לשאר האביזרים

גווני הכחול משתנים מכחול כהה לכחול אפור או לכחול חצות וידגישו את האביזרים הנלווים לחליפה. סגנון וגוון החולצה, העניבה, הכיס והנעלים, כולם יושפעו מגוון החליפה. גווני הכחול מדגישים את הצבעים שמשתלבים בלבוש. כחול נייבי וגוונים עמוקים מתאימים מאוד לשילוב עם שחור ולבן. לכן מומלץ לבחור בחולצה לבנה אטומה (שלא נראה את הגופייה שמתחתיה) או בגוון בהיר אחר.

מבחר העניבות או הפפיונים שיתאימו לחליפות חתן כחולות הוא גדול ויש להעדיף עניבה סולידית למראה. לא בטוח שזה הזמן להדפסים רועשים. תוספת של מטפחת בכיס החליפה תעצים את המראה המהודר והפורמלי למי שבוחר ברשמיות. למראה קליל יותר אפשר גם לוותר על העניבה. בחירה בעניבת פרפר לבנה היא בחירה נועזת לחתן ומשדרת התאמה לשמלת הכלה.

נעליים נוחות בחשיבות עליונה

לא נמעיט בחשיבות התאמת החגורה והנעליים לגוון החליפה וכמובן ההתאמה זה לזה. הצבע המתאים ביותר יהיה שחור או חום על גווניו השונים. חום שוקולד, זמש או עור מבריק, יתנו התאמה מושלמת וסטייל. חשוב לא להקריב את הנוחות על מזבח היופי. צפויות שעות רבות של עמידה על הרגליים ביום החתונה. החל מצילומי הבוקר ועד לשעות הקטנות של הלילה מחייבות בחירה בנעליים איכותיות ובעיקר נוחות.

היום שאחרי

יום החתונה הוא אחד הימים החשבים בחייכם אבל לא פעם תמצאו את עצמכם חוזרים לחליפת החתונה גם בעתיד. בחירה בחליפות חתן כחולות היא מושלמת לשם כך. החליפה תשמש לפגישות עסקים או אירועים רשמיים אחרים. הצבע הכחול לא יוצא מהאופנה והוא מעל הזמן.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לסייע לילד להתמודד עם דחיה
אחד הדברים הקשים שילדים עלולים לחוות במסגרת הלימודית, בגן, בבית הספר או בכל מעגל חברתי אחר זוהי דחייה...
קרא עוד »
פבר 07, 2021
מתי מתייעצים עם עו"ד ביטוח סיעודי?
מה הוא סיעוד ומי זקוק לזה? סיעוד הינו מתן עזרה מסויימת לאדם בתחום הבריאות הפרטית, סיעוד מגיע לאדם אשר...
קרא עוד »
מרץ 09, 2021
הצללה לאירועים – מה לקחת בחשבון
הצללה לאירועים – הכרח או מותרות אירוע באוויר הפתוח במדינתנו הקטנה שופעת נופים ומרחבים יכול להיות...
קרא עוד »
דצמ 19, 2021