כל הסיבות מובילות לקיום אירועים ב-בורג' בנימינה

גני אירועים בטבע בנתניה

עומדים לקיים אירוע באזור השרון? מחפשים אחר גני אירועים בטבע בנתניה והסביבה? זה הזמן להכיר את כל הסיבות הנכונות לקיום אירועים בגן האירועים המומלץ ביותר באזור- ברוג' בנימינה.

  1. בגלל השילוב בין העבר להווה – גן האירועים בורג' בנימינה, ממוקם בתוך מתחם ה-בורג' הנחשב לאחד מהאתרים ההיסטוריים בעלי חשיבות להתיישבות היהודית בסביבה. בנוסף, במתחם ממוקמים שרידיו של החאן הגדול אשר נבנה על ידי התורכים עוד במאה ה-18. השילוב בין העבר ההיסטורי של המתחם לבין גן האירועים הפועל כיום במתחם, מאפשר לכם ליהנות מערך מוסף לכל אירוע המתקיים במקום.
  2. בגלל פתרונות האירוח וההפקה המותאמים לכל אירוע באופן פרטני – בגן האירועים ברוג' בנימינה, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של פתרונות אירוח והפקה המותאמים באופן פרטני לכל סוגי האירועים המתקיימים בשטח הגן, בין אם מדובר באירועים עסקיים ואירועים פרטיים ובין אם מדובר באירועי צהריים או אירועי ערב. פתרונות האירוח וההפקה המוצעים לכם במתחם מיושמים על ידי צוותי הניהול, האירוח וההפקה המנוסים והמיומנים הפועלים במתחם. צוותים אלו ילוו אתכם ברמה המקצועית הגבוהה ביותר לאורך כל שלבי האירוע, החל מהתכנון המקדים ועד סיומו המוצלח.
  3. בגלל שירותי הקולינאריה – הצד הקולינארי לאירועים המתקיימים במתחם האירועים ברוג' בנימינה, מיושם על ידי חברת הקייטרינג בארף המתמחה ביצירת תפריטי גורמה מפנקים על בסיס חומרי הגלם והתוצרת החקלאית המשובחת של יישובי הסביבה.
  4. בגלל הלוקיישן המיוחד- גן האירועים ברוג' בנימינה, מאפשר לכם ליהנות מתפאורת נוף טבעית ומשכרת המשלבת בתוכה גם את שרידיו של החאן הגדול, גם מטע אבוקדו הפועל בסמוך לשטח הגן וגם מגן טראסות מרהיב ביופיו, מרבצי דשא ועצי נוי. בנוסף, הלוקיישן הייחודי של שטח הגן, מאפשר לכם ליהנות מפרטיות מלאה לאורך כל שלבי האירוח, כאשר בשטח הגן ניתן לקיים מסיבת ריקודים אל תוך הלילה מבלי להפריע לאיש.

רוצים לדעת יותר על פתרונות האירוח המוצעים לכם במתחם ברוג' בנימינה? אתם מוזמנים להגיע לסיור התרשמות במתחם ולהכיר מקרוב את יתרונות האירוח של המקום.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ההבדל בין בית אבות סיעודי לבין חולי אלצהיימר
ישנם בתי אבות רבים ושונים ברחבי הארץ. חלקם מיועדים למטופלים סיעודיים וחלקם מיועדים למטופלים עם קשיים...
קרא עוד »
ינו 26, 2020
איך לעצב דירה קטנה?
גרים בדירה קטנה? מתבלטים לגבי רכישה של בית קטן? כדאי להבין שכיום כל מטר נעשה ליקר עוד יותר, ובית מרווח...
קרא עוד »
יול 22, 2021
קבוצות חברתיות- למה זה טוב?
לא מעט ילדים או בני נוער חשים כי הם אינם מצליחים להתנהל מחברה חברתית בצורה תקינה. לא מעט מהם מופנים או...
קרא עוד »
אפר 18, 2021