מה העונש על גניבה ממעביד?

מה העונש על גניבה ממעביד

עבירת גניבה ממעביד נחשבת חמורה במיוחד ומסוגלת לחייב את הגנב בשבע שנות מאסר. עבירה זו נחשבת חמורה הרבה יותר מעבירת גניבה סתמית שאינה נעשית בין עובד למעבידו עליה העונש המרבי הוא שלוש שנות מאסר בלבד. על כן, חשוב לדעת כי ישנן עבירות אשר נתפסות בעיני המתבונן חמורות באותה מידה לעבירות אחרות אך בעיני בית המשפט הדינים יכולים להיות שונים לחלוטין. עובדים רבים סובלים מגניבות חוזרות ונשנות של האנשים שהם סומכים עליהם הכי הרבה בזירה התעסוקתית, העובדים שלהם. לא אחת קורה שהמעסיקים נגנבים חודשים ארוכים ולעיתים אף שנים ללא שהם מודעים לכך כלל. עבירות גניבה מסוג זה יכולות להיות קלות במיוחד במקרים מסויימים ולכן גם העונש גדול ומשמעותי הרבה יותר.

 

 

מעסיקים רבים חשופים לגניבות חוזרות ונשנות, לכן העונש של עובדים שנתפסו גונבים כבד במיוחד

 

מעסיקים אשר מאפשרים לעובדים שלהם ליהנות מחופש פעולה חשופים רבות לגניבות חוזרות ונשנות. חשיפה זו מביאה למקרים רבים בהם מעסיקים אכן מבחינים שהעובדים שלהם גונבים מהם לא מעט כספים מידי חודש. במטרה למגר את התופעה וליצור רתיעה על העובדים אשר לכאורה יכולים לגנוב בקלות רבה, העונש הצפוי לעובד אשר נתפס גונב ממעביד יכול להגיע לעד שבע שנות מאסר בפועל. בחירה נכונה של עורכי דין מקצועיים ומיומנים אשר בקיאים בכל פרטי הפרטים בחוקה תסייע לכל המעסיקים להתמודד על הצד הטוב ביותר אל מול העובדים הגנבים.

 

הדרך למגר את התופעה

 

אז מה העונש על גניבה ממעביד? במידה וגם אתם מבחינים שהעובדים שלכם גונבים מכם, חשוב להיעזר בעורך דין מקצועי ומנוסה בתחום זה על מנת לפעול בדרך הנכונה והטובה ביותר למיגור התופעה ולמיצוי העונש עם העובדים הגנבים. בחירה נכונה של עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום היא המפתח להצלחה במשפט.

 

מעוניינים בייעוץ משפטי? צרו קשר עוד היום עם עורך דין גיל באיער

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור שידה מעץ?
שידות עץ אינן רק פריטי אחסון פונקציונליים; הם גם מוסיפים מגע של אלגנטיות נצחית לכל חדר. בין אם אתם...
קרא עוד »
אוג 23, 2023
איך לבחור מזגן
תוהים איך לבחור מזגן שיתאים בדיוק לחלל הביתי בו הוא צפוי להיות מותקן? ובכן, עליכם יהיה לקחת מספר...
קרא עוד »
ספט 28, 2019
סחלבים מודיעין
עמותת סחלבים מודיעין הינה עמותה שמעניקה לתושבי העיר לא מעט פעילויות ופרויקטים שונים לצורך שיפור...
קרא עוד »
אוק 16, 2019