נזקי איטום – האם אתם מבוטחים?

אנשים שדואגים כי יהיה להם ביטוח דירה עושים זאת כי הם רוצים להיות רגועים ושקטים כדי כל מה שלא יקרה לבית שלהם, יהיה להם כתובת והם יוכלו לקבל פיצויים.

עשויים לקרות הרבה מאוד דברים לדירה ואם יש את הביטוח הרי שהפיצויים שיתקבלו על ידי חברת הביטוח בהחלט יפצו על כל הנזקים ואפשר יהיה לשקם את הנזקים.

אז אולי זה נשמע מאוד פנטסטי וטוב, אך האמת היא שזה לא ממש כך. לא פעם אנחנו עדים לכך כי חברות הביטוח מתנערות מאחריות כאשר באים לתבוע אותם על אי אילו נזקים שאירעו במבנה כאשר הם טוענים טענות שונות ומביאים סיבות ותירוצים מדוע למעשה הם לא מחויבים בתשלומי הפיצויים ללקוח.

מה קורה עם נזקי איטום?

כאשר מדובר בנזקי איטום, כלומר נזקי רטיבות בבית שנובעים בגלל איטום שאינו איכותי או כזה שנהרס תוך כדי סערות קשות, הרי שחשוב מאוד לוודא לפני שחותמים על הביטוח כי הביטוח יכסה את הנזקים הללו ואם יקרה והבית ייפגע בעקבות רטיבות, גשמים או סערות הנובעות בגלל איטום שאינו תקני הרי שחברת הביטוח אכן תפצה על כך את המבוטח.

נזקי איטום – נזקים שחשוב לדאוג כי יהיה להם כיסוי ביטוחי

חשוב מאוד לדעת כי נזקי איטום הם נזקים נפוצים מאוד והם קיימים בחורף הישראלי הגשום והסוער. גם אם אתם עושים את הביטוח שלכם בתקופת הקיץ ונדמה לכם כי החורף נמצא הרחק מאתנו עד שקשה לכם לדמיין את הנזקים שעלולים להיווצר בעקבות מזג אוויר חורפי סגרירי, אל תשכחו לשים לב לסעיף זה בפוליסת הביטוח שלכם. כי אם יקרה, ובהחלט עלול לקרות שהבית ייפגע בעקבות הגשמים או הרוחות הסוערות, הרי שיהיה לכם כתובת אליה תוכלו לפנות לצורך קבלת פיצויים.

היו מקרים רבים אשר בהם הבית היה אטום היטב ובעקבות סערות החלו גגות להיפגע, רעפים התרוממו ומי גשמים מצאו את דרכם אל תוך הבית פנימה ונגרמו נזקים לא פשוטים.

חברות ביטוח אמינות ומוכרות תבטחנה לכם כיסוי מלא לכל פגיעה או נזק במבנה כולל נזקי איטום.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פצעים בחזה – למה זה קורה ואיך מטפלים?
תופעת האקנה היא תופעה מטרידה ומציקה שמעיבה על החיים של מתבגרים רבים. אך אם חשבתם שאזור הפנים הוא...
קרא עוד »
פבר 23, 2019
שף פרטי עד הבית – מה מותר ומה אסור בקורונה?
אם אתם מחוברים לעולם הקולינרי, אוהבים לראות אוכל מתבשל, אוהבים את התהליך, את העיצוב של האוכל, שף פרטי...
קרא עוד »
ינו 21, 2021
על תחזוקה נכונה של סיגריה אלקטרונית
כדי ליהנות מהשימוש בסיגריה האלקטרונית, יש לבצע כמה פעולות תחזוקה וכך המכשיר ישרת אתכם לאורך...
קרא עוד »
דצמ 04, 2020