מערכת לניהול זהויות – התייעלות המערכת הארגונית

מערכת לניהול זהויות משמשת כדי לעזור לאנשים ולארגונים לנהל את הזהות של הלקוחות, העובדים והחברים שלהם. ניתן להשתמש במערכות לניהול זהות במגזר הציבורי, כמו בבנקאות או בבריאות, כמו גם בחברות.

מערכות ניהול זהויות נועדו לספק שירותים המאפשרים לאדם או לארגון לנהל את פרטי הזהות שלהם ולשתף אותו בצורה מאובטחת עם אחרים. הם גם מספקים שירותים המאפשרים לאנשים לאמת את זהותם באמצעות תהליך המכונה אימות. 

אימות הוא תהליך שבו אדם מוכיח את זהותו על ידי מתן צורה כלשהי של זיהוי כגון מספר רישיון נהיגה או מספר תעודת זהות. לאחר מכן המערכת מאמתת את המידע המסופק מול מסד הנתונים של רשומות ומקורות נתונים אחרים שהיא אספה על מנת לקבוע אם האדם הוא מי שהם אומרים שהוא.

מערכת לניהול זהויות – פרטים חשובים

מערכת לניהול זהויות עוסקת לא רק במתן נוכחות מקוונת למשתמשים, אלא היא גם עוזרת להם להפוך את החוויה המקוונת שלהם לאישית יותר. מערכת ניהול זהויות היא טרנד חדש במקום העבודה. זוהי דרך קלה ונוחה לנהל את זהות העובד בחברה.

ניתן ליישם את מערכת ניהול הזהויות באמצעות פלטפורמה דיגיטלית או אפליקציה סלולרית. הפלטפורמה תאפשר לעובדים ליצור זהות דיגיטלית משלהם והיא תעזור להם לנהל את איזון חיי העבודה שלהם. מערכת ניהול הזהויות תאפשר גם למעסיקים לספק הטבות ושירותים טובים יותר לעובדיהם כגון ביטוח, בקרת כניסה וכו'.

חלק מכריע בחיים שלנו

ניהול זהויות הפך לחלק מכריע בחיינו. חשוב שתהיה זהות מאובטחת מכיוון שהיא משמשת לזיהוי אנשים, מעקב אחר המידע האישי שלהם ושמירה על תיעוד של פעילותם. מערכת ניהול זהויות היא מערכת המנהלת את הזהויות של יחידים וקבוצות. הם משמשים גם לניהול גישה למשאבים, כגון מבנים, מחשבים ומערכות רשת. בשנים האחרונות, השימוש בניהול זהויות נעשה נפוץ יותר עקב הצורך הגובר באבטחה בעסקאות מקוונות ובמערכות אימות מקוונות.

מערכות ניהול זהויות מיושמות לרוב בשילוב עם טכנולוגיות אחרות כגון חיישנים ביומטריים וכרטיסים חכמים המאחסנים מפתחות הצפנה המשמשים למטרות אימות. למידע אודות מערכת לניהול שותפים

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהי הטרדה מינית בעבודה?
נושא הטרדה מינית בעבודה אינו חדש. זהו נושא לוהט שזוכה ליותר ויותר תשומת לב בתקשורת ובציבור...
קרא עוד »
אפר 15, 2023
דוד בן הרוש יבנה – ההשפעה שיש לראש עיר קטנה
הרבה פעמים אנחנו שומעים בחדשות על ראשי ערים גדולות, ירושלים, תל אביב, חיפה, באר שבע. בדרך כלל, הם נמצאים...
קרא עוד »
ספט 16, 2020
פלס – האם הוא אובר רייטד?
ישנם מכשירים שונים שמסייעים לנו לעבוד בצורה מדויקת. כאשר מדובר על שרטוט קווים, ניתן להשתמש בסרגל,...
קרא עוד »
ינו 28, 2020