טיול למקסיקו – המדריך המלא

טיול למקסיקו

יתרונה הגדול של מקסיקו הוא שתוכלו ליהנות משפע אטרקציות, נופי מדהימים, נוף אנושי ותרבויות מרתקות. 

מה רואים במקסיקו?

מקסיקו היא פדרציה בצפון אמריקה הגובלת בארצות הברית מצפון ובים הקריבי ממזרח. עדויות לחיים במקסיקו נמצאו כבר לפני עשרות אלפי שנים והאינדיאנים שחיו בה קיימו תרבויות מרתקות כמו המאיה, האינקה, האצטקים ועוד. 

מיקומה הגאוגרפי של מקסיקו הוא שילוב מעניין של ים ומדבר, מישורים והרי געש. התיירים המגיעים למקסיקו מחפשים ללמוד בעיקר על התרבויות העתיקות שחיו בה, לטייל בין שרידי הערים והמקדשים, לחוות את החיים התוססים של המקסיקנים עם המוסיקה, האוכל הטעים והמסורות המקדשות את המתים ונופש בחופי הים הקריבי, המים הצלולים, החול הרך והמרגריטות. 

איך מטיילים במקסיקו

קל מאוד לטייל ולהתנייד במקסיקו ולעבור ממקום למקום ולהגיע לאתרים משמעותיים. אם תרצו לטייל במסגרת מאורגנת, תוכלו להצטרף לטיול מאורגן ולקבל הסברים מעניינים על מקומות שבהם תבקרו או להיעזר במתכנן טיולים שיבנה לכם טיול עצמאי למקסיקו בצורה נכונה כדי להרוויח מה שיותר מביקורכם במקסיקו.

מה חשוב לדעת

מומלץ פחות לטייל במקסיקו בין חודשים יוני לספטמבר מכיוון שזאת תקופת הגשמים, לישראלים אין צורך בוויזה למקסיקו אך מומלץ להתעדכן בחיסונים הנדרשים. שימו לב כי רמת הפשיעה נגד תיירים ותיירות במקסיקו היא גבוהה מאד והקפידו להמעיט ללכת לבד, אל תישאו עליכם חפצי ערך וכסף רב.

צרו קשר עם המומחים של רד פיינאפל לתכנון טיול למקסיקו >>>

אל תפספסו 

קשה לבחור מבין כל אתרי החובה של מקסיקו אך אל תוותרו על חצי האי יוקטן בו תמצאו גם את החוף עיירת הנופש היוקרתית קנקון, ממנה תוכלו לשוט לאי איסלה לה מוחרס. במרידה, בירת המחוז, תוכלו להתרשם מאתר עתיקות שרידי תרבות המאיה. אל תוותרו על גוודלחרה ומקסיקו סיטי המיוחדת.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תביעות נזקי גוף – מה לא כלול בהן?
על פי הערכות יש אלפי ישראלים שזכאים לקצבה הוגנת בשל נזקי גוף (בגין תאונת קורקינט למשל), אולם הם לא...
קרא עוד »
אוג 15, 2021
יתרונות נסתרים של קניות מקוונות של בגדי הריון
בכל הנוגע להריון, המסע יכול להיות מרגש ומאתגר כאחד. אמהות מצפות מתמודדות לעיתים קרובות עם נסיבות...
קרא עוד »
דצמ 22, 2023
איך תבחרו מארזים למורות
מקובל לטעון כי מקצוע ההוראה הוא מקצוע שוחק יותר מכל מקצוע אחר. עד כדי כך שהוא מצדיק חופשה שנתית של...
קרא עוד »
מרץ 31, 2023