5 מתכוני תוספות קלות וטעימות לצד מנה עיקרית

מתכוני תוספות

תוספות קלות לצד מנה עיקרית, אינן פחות חשובות. זוהי הטעימה הראשונה שלנו, ואם האוכל אכן יהיה טעים, סביר להניח שנכין אותו שוב ושוב ונחלק מתכונים לחברים. הנה 5 מתכוני תוספות קלות וטעימות לצד מנה עירית או סלטים מוכנים.

  1. תבשיל טופו – זוהי מנה מצוינת לצמחונים והיא גם בריאה. יש לחמם את המחבת, ולאחר מכן לשפוך מעט שמן זית. מכניסים ומטגנים במחבת קודם כל את הטופו עד שיתפוס צבע, ואליו מוסיפים ירקות כמו פלפל, בטטה, תפוח אדמה, גזרים ועוד ירקות. לאחר שהתבשיל מוכן, מומלץ לזרות מעליו נבטים סיניים.
  2. כרובית אפויה – כרובית אפויה היא מתכון מצוין לתוספת קלה, אפשר לצלות אותה בתנור עם רטבים שונים, כמו פסטו למשל, עם מגוון תבלינים טריים, ואפשר גם לבשל את הכרובית, לצפות אותה עם פירורי לחם ולטגן במחבת.
  3. שעועית מתובלת בשום –. אפשר לקנות שעועית ירוקה טרייה או שעועית קפואה. את השעועית מטגנים בשמן זית, מוסיפים אליה הרבה שום, קורט מלח ופלפל שחור, וניתן להוסיף כל תבלין אחר שישדרג את המנה. לאחר שסיימנו, יש לקחת מחבת, לחמם עם שמן זית גרעיני חמנייה מקולפים עד שיזהיבו, ולזרות אותם מעל המנה.
  4. ברוקולי אפוי – ברוקולי הוא אחד הירקות הבריאים ביותר וחשוב שיהיה חלק מהתפריט שלנו. יש להכניס פרחי ברוקולי לתנור ולהמתין עד שיהיו רכים. לאחר מכן מוציאים את התבנית החוצה, אפשר להוסיף לה חמאה, רוטב חרדל, יין אדום, או כל דבר אחר שעולה לכם בראש.
  5. שורשים בתנור – מנה טעימה ביותר, כל שיש לעשות הוא להכניס לתנור את כל סוגי השורשים, להתיז מעט שמן זית ולתבל. זוהי ארוחה פשוטה מאוד אך טעימה להפליא.

לעוד מידע, בקרו באתר https://www.b-grill.co.il/

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה יכולות להיות תופעות הלוואי של ניתוח אף
ניתוח אף הוא ניתוח קוסמטי שכיח ויש לו תופעות המאפיינות ניתוחים מסוג זה. המטופלים מודעים מתחילת...
קרא עוד »
נוב 01, 2020
מנעולי אופניים – מה מתאים לאופניים שלך?
כשמדובר באבטחת אופניים, בחירת המנעול המתאים היא חיונית כדי להגן על ההשקעה שלך ולהרתיע גנבים...
קרא עוד »
אוק 03, 2023
שולחנות כדורגל
חושבים לקנות שולחן כדורגל? אנחנו יכולים לעזור לכם לבחור את השולחן הטוב ביותר שיתאים לצרכים שלכם....
קרא עוד »
נוב 22, 2021