עיסוי רקמות עמוק – איך הוא שונה מעיסוי רגיל?

עיסוי רקמות עמוק הוא סוג של עיסוי המתמקד בשכבות העמוקות יותר של רקמת השריר. הוא משמש לעתים קרובות לטיפול בכאבים כרוניים ופציעות. הוא שונה מעיסוי רגיל במובן זה שהוא מתמקד בשכבות העמוקות יותר של רקמות השריר, שעלולות להיות כואבות ולא נוחות לפעמים. ההבדל העיקרי בין עיסוי רקמות עמוק לעיסוי רגיל הוא שעיסוי רקמות עמוק מתמקד בשרירים ובגידים, שבדרך כלל כואבים יותר מאשר חלקים אחרים בגוף.

תשפרו את מצב השרירים שלכם

עיסוי רקמות עמוק הוא סוג של עיסוי המתמקד בשכבות העמוקות יותר של השרירים, הפאשיה ורקמות החיבור. זה יכול להיעשות עם שימוש בכלים ספציפיים כגון גלילי קצף, מוטות גוף וכדורי לקרוס.

ידוע כי עיסוי רקמות עמוק יעיל יותר בטיפול בכאבים כרוניים ובפציעות כגון נקעים בשרירים או כאבי גב. זה יכול גם לספק הקלה מכאבי ראש מתחים או מיגרנות. עיסוי כזה גם שונה מעיסוי רגיל בכך שהוא בדרך כלל נמשך זמן רב יותר (30-60 דקות) ומתמקד בשכבות העמוקות יותר של השרירים, הפאשיה ורקמות החיבור.

חשוב להגיע למכון עיסוי מקצועי

עיסוי רקמות עמוק הוא סוג של עיסוי המשתמש בלחץ יציב כדי לטפל בשכבות העמוקות יותר של השריר ורקמת החיבור. עיסוי רקמות עמוק יכול לשמש גם ככלי התאוששות לספורטאים. זה יכול לעזור להם להתאושש מהר יותר ולהפחית את הסיכון לפציעה.

אם אתם רוצים לשפר את מצב השרירים שלכםכ בתוך זמן קצר ולקבל תועלת מרבית מהעיסוי שתקבלו, אז כמובן שזה יהיה חשוב שתבחרו אך ורק מכון ספא מקצועי שיוכל לענות על כל הציפיות שלכם. זה בוודאי משהו שלא צריך להיות קשה ורק דורש מכם סבלנות כדי לבחור נכון.

לתיאום טיפול: https://r-c.co.il/

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם כל סוגי האבנים בכליות בעייתיים?
בעיה בריאותית היא תמיד עניין שצריך לטפל בו. וכאשר הבעיה מתפרצת ומגלה נוכחות, לא תמיד יש לנו ברירות,...
קרא עוד »
ינו 26, 2020
ברית באשדוד
IT’S A BOY! מזל טוב, בשעה טובה הפכתם בין רגע מזוג צעיר שעד לא מזמן חגג עד השעות הקטנות של הלילה במועדונים,...
קרא עוד »
פבר 14, 2019
קזבלן הבימה
אין מישהו שלא מכיר את הסרט הכל כך ידוטע ומוכר - קזבלן. הסרט קזבלן הפך להיות קלאסיקה ענקית וחלק מהתרבות...
קרא עוד »
פבר 02, 2023